Centro de Produción de Audiovisuais (CPA) » Ticodiario

• archivos/fotos/grandes/IMG_0923.jpg

• archivos/fotos/grandes/IMG_0879.jpg

• archivos/fotos/grandes/IMG_0939.jpg

Alumnos da ESO do instituto Leiras Pulpeiro puideron ver como funciona a televisión e poñérse diante das cámaras para presentar un informativo.

TICODIARIO LEIRAS PULPEIRO

Este é o segundo centro que participa nas visitas lúdicas, una iniciativa da Fundación TIC para achegar os mozos lucenses ás novas tecnoloxías dun xeito lúdico.

Durante a visita participaron na gravación dun informativo producido, editado e realizado polos alumnos da Escola de Imaxe e Son

Os rapaces coñeceron de preto o traballo diario dun estudo de televisión –coma a produción, edición, realización e postprodución de audiovisuais-, o que lles permitiu coñecer polo miúdo as instalacións da Escola de Imaxe e Son (EIS) e do Centro de Produción de Programas (CPP). Ó final da xornada, cada un deles levou para casa unha copia do informativo posto en marcha polos alumnos da EIS e no que estes escolares participaron activamente.