Centro de Produción de Audiovisuais (CPA) » Novas de Lugo » 2012

14/05/2012

Os alumnos da Fundacion TIC participaron no festival Curtocircuito.

• archivos/fotos/grandes/curto_c_04.jpg

imaxer da visita guiada ao Teatro Principal

• archivos/fotos/grandes/curto_c_05.jpg

Alumnos e profesores no escenario do Teatro Principal

• archivos/fotos/grandes/curto_c_06.jpg

Os alumnos visitando o Teatro Principal

• archivos/fotos/grandes/curto_c_07.jpg

A sala de proxección dentro do Teatro Principal

• archivos/fotos/grandes/curto_c_08.jpg

Imaxe antes da proxeccións dos traballos das Escolas Audiovisuais de Galicia

• archivos/fotos/grandes/curto_c_01.jpg

A entrega de premios

• archivos/fotos/grandes/curto_c_02.jpg

Imaxe do coloquio con directores Rumanos

• archivos/fotos/grandes/curto_c_03.jpg

Imaxe da mesa redonda cos directores invitados de Rumania no festival Curtocircuito

Os alumnos da Escola e Imaxe e Son participaron o pasado 10 de maio no Encontro de Centros Audiovisuais de Galicia organizado polo Festival Curtocircuito, que se celebra todos os anos coas curtametraxes BACK TO THE TIC, MUTED e VILACAZÁNS.

Trátase dunha xornada na que os profesionais acreditados no Festival e as Escolas e Facultades de audiovisual de Galicia poderán interactuar e compartir experiencias.

Empezaron a xornada cunha visita ás instalacións do Teatro Principal de Santiago, onde os alumnos pueidron ver todas as instalacións de un teatro e accederon a tramoia, aparte oculta aos espectadores, así como camerinos.

Logo asistiron as proxección de todas as curtas participantes, unha mostra dos traballos realizados polos centros asistentes. Na entrega de premios o xurado dedicou unha mención especial a BACK TO THE TIC e o premio o levou o documental CINE DE POBO da EIS de A Coruña.

Por último tivo lugar unha mesa redonda cos directores do país invitado este ano a Curtocircuito: Rumanía. Unha grande xornada de interrrelación académica e profesional.