Centro de Produción de Audiovisuais (CPA) » Novas de Lugo » 2012

04/05/2012

Preséntase o vídeoclip Lávate as mans realizado coa colaboración da Fundación TIC

• archivos/fotos/grandes/la foto.JPG

• archivos/fotos/grandes/galen_02.png

• archivos/fotos/grandes/galen_03.png

• archivos/fotos/grandes/galen_04.png

• archivos/fotos/grandes/galen_05.png

• archivos/fotos/grandes/galen_06.png

imaxe dos alumnos de Galén nas instalación da Fundación TIC

O vídeo, elaborado polos alumnos do colexio Galén con motivo do Día Mundial da Hixeñe de Mans, utilizarase en campañas de sensibilización do Ministerio de Sanidade
Unha trintena de estudantes do Galén coñeceron as instalacións da TIC e elaboraron un informativo de televisión co apoio dos auxiliares docentes

Os Multicines Centro acollerán o vindeiro 7 de maio, ás 10:30 horas, a presentación do videoclip “Lávate as Máns” realizado polos alumnos do Centro Educativo Galén grazas ó apoio da Fundación TIC e Abrigueiro Estudos. Este traballo elaborouse con motivo do Día Mundial da Hixiene de Mans, que se celebra o 5 de maio, e será utilizado polo Ministerio de Sanidade como campaña de sensibilización para a súa rede de formación nacional e usuarios.
Á presentación asistirán o Presidente da Deputación e Fundación TIC, José Ramón Gómez Besteiro, o Alcalde de Lugo, José López Orozco, a Directora Xeral do SERGAS, Purificación Seijas, o xerente de Abrigueiro Estudios, Arturo Vaquero, o director do Galén, Raúl Pérez, así como o profesorado e alumnos do Centro Educativo.

A TIC por dentro

Unha trintena de alumnos do Galén visitaron este venres as instalacións da Fundación TIC. En primeiro lugar fixeron unha visita á Escola de Imaxe e Son, o único centro que imparte ensinanzas da rama audiovisual na nosa provincia. Recibiron información sobre as materias que se imparten nos ciclos Superiores de Realización e Produción.
A continuación coñeceron o funcionamento e as intalacións do Centro de Produción de Programas, desde o plató ata o control de realización. Co apoio dos auxiliares docentes do CPP, elaboraron un informativo de televisión, e repartíronse as tarefas de realizador, operario de cámara, técnico de sonido e presentador, entre outras.