Centro de Produción de Audiovisuais (CPA) » Especiais

07/06/2012

km0. Alumnos do CEIP de de San Clodio, de Ribas de Sil, na Fundación TIC

imaxe da visita dos alumno de San Clodio ó CPPimaxe da visita dos alumno de San Clodio ó CPP

Uns 15 escolares do CEIP de San Clodio en Ribas de Sil puideron coñecer a Fundación TIC, achegáronse ó traballo que se desenvolve tras as cámaras dunha productora de televisión e na Escola de Imaxe e Son grazas ó progrma Km0 que realiza a Deputación De Lugo para promover o valor da provincia.

Despois realizaron a ruta Pardo de Cela cun xantar en Mondoñedo, unha caminata pola serra de Cadramón, Pereiro e Oiras e a visita a Torre Fortaleza de Pardo de Cela. Museo (Alfoz) e á CTR A Galea: con mazo; barca e outros elementos deinterese etnográfico.