Centro de Produción de Audiovisuais (CPA) » Especiais

10/02/2010

km0. Visita dos alumnos de Santo Anxo de Rábade

Os alumnos do Centro Público de Santo Anxo de Rábade visitaron a Fundación TIC onde coñeceron de preto o labor que se está a realizar na Escola de Imaxe e Son e no Centro de Produción de Programas

Esta visita está dentro do programa km0, desenvolvido pola Deputación de Lugo, un ambicioso programa que permite a tódolos colectivos interesados coñecer as instalacións pertencentes a este organismo provincial e facer unha ruta para coñecer e redescubrir algunha das zonas de interese da nosa provincia.

Neste caso percorreron a ruta dos Eucaliptos de Chavín e ademais da Fundación TIC achegaronse ao norte de provincia para visitar o eucaliptal centenario e o encoro de Salto do Can (en Chavín,Viveiro) e tamén o mosteiro de Valdeflores e o mirador de San Roque.

Para ver este reproductor necesitas instalar Flash Player