Centro de Produción de Audiovisuais (CPA) » Novas de Lugo

15/03/2013

Hoxe estrea de dúas curtametraxes de Cool Films no salón de actos da Deputación

carteles das curtametraxescarteles das curtametraxes

Hoxe estrearase as 20.30 horas no salón de actos do Pazo de San Marcos as dúas últimas curtametraxes de Cool Films " A Margarida" e "For Sale" nas que colaboraron alumnos da escola de imaxe e son. Estades todos invitados

En primeiro lugar a comedia “A Margarida”, historia escrita por Marcos J. Martínez e Anxo Manoel, é un derroche de risas e diversión dende ol primeiro plano, ata o último. Conta coa colaboración estelar de Manolo Sicart.
En segundo lugar, proxectarase o thriller “For Sale”, historia escrita por Luís Noriega e que é unha mostra un salto de calidade técnica, na que se poderán apreciar grandes momentos do cine negro. Esta historia fuoi rodada en sitios tan dispares como Velatorios Ventositos de Pobra de San Julián y el Club Clavicémbalo.