Centro de Produción de Audiovisuais (CPA) » Novas de Lugo

07/02/2013

Alumnos de segundo de Realización da EIS editaron un DVD coa gravación íntegra da opereta “La verbena de la Paloma”

entrega dvdentrega dvd

A Vicepresidenta da Deputación, Lara Méndez, fixo entrega do traballo á directora do Centro de Música de Fingoi, Siña Fernández

O vídeo foi realizado polos estudantes, tutelados por docentes e técnicos da Fundación TIC, co material resultante da gravación completa do clásico da opereta española. Para elo, o equipo da TIC desprazou a súa unidade móbil ó auditorio Gustavo Freire, onde tivo lugar a representación a cargo dos alumnos do Centro de Música de Fingoi.